2025eko lehen hiruhilekoaren amaieran, Eroski Taldeak 13,2 milioi euroko irabazi garbia erdietsi du, aurreko urteko epe berean baino %38 handiagoa. Horri esker, enpresak sendotu egin du bere posizioa merkatuan eta baieztatu du azken urteetako ildo komertziala emankorra dela.
Fakturazio orokorra, gorantz
Otsailaren 1etik apirilaren 30era bitarteko epean, Eroskik 1.385 milioi euroko salmenta gordinak erregistratu ditu, eta horien artean elikagaien atala izan da hazkunderik handiena izan duen eremua: 1.316 milioi euroko salmentarekin, %1,5eko hazkundea izan du 2024ko lehen hiruhilekoarekin alderatuta.
Prezioen kontrola eta bezeroen konfiantza, gako
Taldeak adierazi du prezioak egonkortzeko eta sustapen kanpainak bultzatzeko egindako ahalegina giltzarria izan dela emaitza on horiek lortzeko. Bezeroen konfiantza irabazteko estrategiaren ardatzetako bat izan da horrek kostuen igoeraren eragina gutxitzea salmenta prezioetan.
Horrez gain, gastu operatiboak kontrolpean mantentzeko eta efizientzian sakontzeko prozesuak ere garrantzitsuak izan dira. Izan ere, testuinguru ekonomiko zail batean, non kostuak goraka doazen, taldeak lortu du inpaktua mugatzea, barne prozesuen optimizazioari esker.
Ebitda eta berrikuntza teknologikoa
Hiruhilekoan zehar, 59 milioi euroko Ebitda (interes, zerga eta amortizazio aurreko irabaziak) izan du Eroskik, iazko datuak gaindituz. Horren atzean, besteak beste, adimen artifizialaren eta datu-analisirako tresna aurreratuen erabilera dago, enpresak berak azaldu duenez.
Rosa Carabel Eroskiko CEOaren hitzetan, «gure eredua sendoa da eta emaitzek erakusten dute eraginkortasunean egindako apustuak emaitzak ematen dituela. Marka propioaren eta produktu freskoen aldeko hautuak, gainera, kalitate-prezio harreman lehiakorra bermatu digu».
Sare komertzial zabaldua eta oinarri sozial sendoa
Eroskik 1.502 saltoki zituen 2024aren amaieran, mota desberdinetako establezimenduak barne: supermerkatuak, hipermerkatuak, cash & carry-ak, online supermerkatuak, gasolindegiak, kirol dendak eta bestelako negozioak.
Taldearen egitura kooperatiboa ere nabarmena da: 6,3 milioi Bezero Bazkide, 27.600 bazkide kooperatibista eta langile bazkide, horietatik 9.000k sozietatearen jabetza ere badute. Horrez gain, 600 frankiziatako langileak batzen dira ekosistema horretara.